Home > Perlawanan > Perlawanan Bola Baling

Perlawanan Bola Baling

April 15, 2011

Kita singgah sekejap di SMK Menerong, Kuala Berang. Jadi berpeluang mengambil beberapa keping gambar pelajar-pelajar Sahut di sana.

Okay, layan je laa……

.

.

Alamak! Tak masuk laa…….

.

Err…… ada jampi-jampi ke ?

.

.

.

.

.

Opocot!!

.

.

Letih gak !!

.

.

Debor ke ??

.

.

Siapakah ini ? Sila ngaku !!

.

.

Syed, Cikgu Rozal, Cikgu Salina, Fatin, Ira dan Syafikah (di belakang)

.

.

.

Fatin, Wanie dan Ira, antara penyokong Sahut.

.

.

.

Sebelum balik, sempat pula main lopak, ish ish ish………

.

.

Walaupun kalah, pasukan Sahut tetap bersemangat. Yang penting mereka telah berusaha bersungguh-sungguh meskipun hanya menjalani latihan selama 3 hari sahaja.

Syabas diucapkan. Semoga Sahut akan berjaya di tahun hadapan.:mrgreen:

.

Tunggu loading dulu, baru boleh tengok, ya….

  1. cpj
    April 16, 2011 at 10:20 pm

    Salam kak tie, budak-budak tu boleh bermain, tapi malangnya padang tu langsung tidak sesuai untuk pertandingan bola baling.Kalau bola jaring boleh bermain padang spt itu, tapi bukan bola baling…

    • Tie
      April 29, 2011 at 8:00 am

      cikgu, malam tu hujan, sebab tu padang macam tu.

    • October 11, 2011 at 6:57 pm

      1 pasukan yg hebat…apa jua keadaan pon diorg bleh mnang……….keadaan pdang or bnde len x bleh dijadikan alasan………..kemenangan adalah adat pertandingan………..reda sahaja kpd ketentuan takdir…..

  2. April 22, 2011 at 1:21 pm

    Assalamualaikum,

    Dapatkan segera buku Travelog: Debu-debu Kota 1000 Menara di: http://www.faridrashidi.com/2011/04/19/buku-pertama-tdk1000m-sudah-terbit/

    Dan ada peraduan menarik menanti anda di sini:
    http://www.faridrashidi.com/2011/04/21/peraduan-rebut-buku-percuma/

  3. May 8, 2011 at 5:26 pm

    tengok budak-budak main kat padang becak ni memang menggamik kenangan. Dulu lagi main di padang kaki ayam aje.

    • Tie
      May 8, 2011 at 5:33 pm

      Budak2 sekarang dah mewah, Dr….. pakaian, kasut semuanya mahal2 belaka. Teringat kat adik dulu, bola pun guna gumpalan kertas akhbar je😛

  1. No trackbacks yet.
Comments are closed.
%d bloggers like this: