Home > Uncategorized > Program Aku Janji SPM

Program Aku Janji SPM

March 3, 2012

Program Aku Janji ini merupakan salah satu inisiatif pihak sekolah untuk memotivasikan pelajar agar mampu mencapai keputusan cemerlang..

Para pelajar tingkatan 5 melafazkan ikrar dan menurunkan tandangan Aku Janji untuk belajar bersungguh-sungguh demi kecemerlangan dalam bidang akademik, khususnya dalam peperiksaan SPM tahun ini di hadapan ibu bapa dan guru-guru.

Program ini merupakan salah satu program peringkat sekolah yang dirancang khusus agar pelajar dapat menetapkan target mereka dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia 2012. Dengan adanya program seperti ini, pelajar dapat menetapkan sasaran yang hendak mereka capai dalam peperiksaan SPM 2012.

.

.

.

.

Oh, ya… ini adalah salah satu kelas tingkatan 5 yang sempat saya jenguk.

Meja guru di belakang kelas, ya… haha… ada disediakan locker untuk pelajar-pelajar menyimpan buku-buku …  Nampak ceria jer.. berbeza zaman makcik dulu.. yang suram dan muram.

Categories: Uncategorized
  1. syahidatul
    April 6, 2012 at 3:57 pm

    salam

    sekolah ni prestasi pembelajaran dia ok tak?

    cara mereka belajar dan keputusan peperiksaan mereka macam mana (untuk yang SPM)

  1. No trackbacks yet.
Comments are closed.
